Forma
Dö, 16.05.2024, 19:33Xoş gəlmisiniz! Гость | RSS
Əməkdaşlıqla

zirvələrə doğru!
Menyu
Bölmənin kateqoriyası
İnformatika [10]
Riyaziyyat [0]
Ədəbiyyat [1]
Fizika [0]
Kimya [0]
Mini çat
Sorğumuz
Saytı qiymətləndirin
Cavablar cəmi: 4325
Daxil olma forması
Qoşulma sürəti
Qoşulma sürətini yoxlamaq üçün
kim saydadir
Onlayn cəmi 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0


Анализ интернет сайта







**************************
Zaqatala Tədris Mərkəzinə
yazmaq üçün



**********************

**********************

Погода в Закаталах

Məqalələrin kataloqu


Ana səhifə » Məqalələr » Dahilər, alimlər » İnformatika

Riyaziyyat tədrisi metodikası...
1. Riyaziyyatın tədrisi metodikasının obyekti və predmeti.
2. Riyaziyyat təliminin metodik sistemi. Xarici mühit komponentləri.
3. Riyaziyyat tədrisi metodikasının digər elmlərlə əlaqəsi.
4. Riyaziyyatın tədrisi metodikasının üsulları.
5. Riyaziyyat tədrisi metodikasının üsulları: fəaliyyətli yanaşma üsulu.
6. Riyaziyyat tədrisi metodikasının üsulları: ekspriment üsulu.
7. Riyaziyyat tədrisi metodikasının üsulları: müşahidə üsulu, miqdar analizi.
8. Riyazi təhsilin məqsədləri.
9. Tədris prosesi, təhsil, təlim prosesləri anlayışları.
10. Riyazi təhsilin humanistləşməsi ve humanitarlaşması.
11. Riyaziyyat təliminin funksiyaları.
12. Riyaziyyat təliminin funksiyası: təhsil funksiyası.
13. Riyaziyyat təliminin funksiyası: tərbiyə funksiyası.
14. Riyaziyyat təliminin funksiyası: inkişaf funksiyası.
15. Riyaziyyat təliminin funksiyası: evrestik funksiya.
16. Riyaziyyat təliminin funksiyası: proqnostik funksiya.
17. Riyaziyyat təliminin funksiyası: estetik funksiya.
18. Riyaziyyat təliminin məzmunu.
19. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri.
20. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: elmilik prinsipi.
21. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: şüurluluq prinsipi.
22. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: fəallıq prinsipi.
23. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: sistematiklik prinsipi.
24. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: ardıcıllıq prinsipi.
25. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: anlaşıqlıq prinsipi.
26. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: əyanilik prinsipi.
27. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: şagirdlərə fərdi yanaşma prinsipi.
28. Riyaziyyat təlimində didaktikanın prinsipləri: biliklərin möhkəmliyi prinsipi.
29. Anlayışın məzmunu və həcmi.
30. Anlayışın təsnifatı.
31. Anlayışın tərifi.
32. Tərifin daxil edilməsi. Misallarla izah et.
33. Anlayışın tərif növləri.
34. Aksiomatik təriflər.
35. Tərifə verilən tələblər.
36. Təriflərin öyrənilməsi metodikası.
37. Anlayışların formalaşması metodikası.
38. Təsviri konstruktiv təriflər.
39. İnduktiv təriflər.
40. Teoremin məntiqi quruluşu və növləri.
41. Teoremlərin daxil edilməsi metodikası.
42. Riyazi isbatla şagirdlərin tanış edilməsi- I priyom.
43. Riyazi isbatla şagirdlərin tanış edilməsi- II priyom.
44. Riyazi isbatla şagirdlərin tanış edilməsi- III, IV priyom.
45. Planın köməyi ilə teoremin öyrənilməsi- I mərhələ.
46. Planın köməyi ilə teoremin öyrənilməsi- II mərhələ.
47. Teoremin isbatında şagirdlərlə kollektiv işin təşkili priyomları.
48. İsbatın yazılması.
49. İsbatın yadda saxlanılması.
50. Öyrənilən isbatların sonrakı dərslərdə təkrar edilmə priyomları.
51. "Zəruri şərt”, "kafi şərt” anlayışlarının öyrənilməsi.
52. Riyaziyyat təliminin metodları.
53. Riyaziyyat təliminin metodları- tədris metodları.
54. Riyaziyyat təliminin metodları- öyrənmə metodu.
55. Müşahidə, təcrübə və ölçmələr.
56. Müqayisə üsulu.
57. Analogiya üsulu.
58. Ümumiləşdirmə və mücərrədləşdirmə.
59. Konkretləşdirmə üsulu.
60. Riyaziyyat təlimində analiz və sintez.
61. İnduksiya metodu.
62. Deduksiya metodu.
63. Problemli təlim metodu.
64. Axtarış metodlarının mahiyyəti- tətqiqat metodu.
65. Axtarış metodlarının mahiyyəti- problemli şərh metodu.
66. Axtarış metodlarının mahiyyəti- evrestik müsahibə metodu.
67. Riyaziyyat tədrisində evrestik metod.
68. Riyaziyyat təliminin təşkilat formaları.
69. Riyaziyyat dərsinin tipləri və quruluşu.
70. Riyaziyyat dərslərinə verilən zəruri tələblər.
71. Dərsdə əsas didaktik məqsədin olması.
72. Riyaziyyat dərsinin rasional qurulması.
73. Təlimin fərdiləşməsi.
74. Dərsə verilən təhsil verici tələblər.
75. Dərsə verilən inkişaf etdirici tələblər.
76. Dərsin ümumi didaktik quruluşunun komponentləri.
77. Fəal təlimin mahiyyəti- ənənəvi təlimin üsulları.
78. Fəal təlim və onun prinsipləri.
79. Müasir təlimin prinsipləri.
80. Şəxsiyyətə yönəlmiş təlim prinsipi.
81. Fəal idrak prinsipi.
82. İnkişafedici təlim prinsipi.
83. Qabaqlayıcı təlim prinsipi.
84. Təlim- tərbiyə sisteminin çevikliyi prinsipi.
85. Əməkdaşlıq prinsipi.
86. Dioloji təlim prinsipi.
87. Fəal dərsin quruluşu və mərhələləri.
88. Fəal dərsin I mərhələsi: motivasiya, problemin qoyulması.
89. Fəal dərsin II mərhələsi: tətqiqatın aparılması.
90. İnteraktiv iş formaları.
91. İnteraktiv iş formaları, cütlük şəklində iş.
92. İnteraktiv iş formaları, qrup şəklində iş.
93. Fəal dərsin III mərhələsi, informasiya mübadiləsi.
94. Fəal dərsin IV mərhələsi, informasiya müzakirəsi və təşkili.
95. Fəal dərsin V mərhələsi, nəticə- ümumiləşdirmə.
96. Fəal dərsin VI mərhələsi, yaradıcı tətbiqetmə.
97. Fəal dərsin VII mərhələsi, qiymətləndirmə və ya refleksiya.
98. Ev tapşırıqları.
99. Fəal təlimin üstünlükləri.
100. Fəal təlimin xüsusiyyətləri.
101. Fəal dərsin mərhələləri və nəticələri.
102. Ənənəvi qiymətləndirmə.
103. Fəal təlimdə qiymətləndirmə.
104. Formativ qiymətləndirmə.
105. Summativ qiymətləndirmə.
106. Formativ qiymətləndirmənin nümunəsi.
107. Keyfiyyətcə qiymətləndirmə.
108. Qiymətləndirmənin keyfiyyət üsulları.
109. Qiymətləndirmənin obyektivliyi.
110. Qrup işinin qiymətləndirməsi, təmin olunması.
111. Müəllim üçün qiymətləndirmə üzrə örnəklər.
112. Riyaziyyat təliminin vasitələri.
113. Riyaziyyatdan sinifdənxaric işlər.
114. Riyaziyyat təliminin tədris tərbiyə işində şagirdlərin əmək hazırlığı.
115. Riyaziyyat kursunda kəmiyyətlərin öyrənilməsi.
116. Natural ədədlər. Adi,onluq kəsrlər. Onlar üzərində əməllər.
117. Həqiqi ədədlər. Kompleks ədədlər.
118. Riyazi ifadələr. Eyni çevrilmələr. Tənlik və bərabərsizliklər.
119. Orta məktəb kursunda funksiya mövzusunun tədrisi.
120. Ədədi ardıcıllıqlar. Silsilələr mövzusunun tədrisi.
121. Funksiyanın limiti mövzusunun tədrisi.
122. Törəmə və inteqral mövzusunun tədrisi.
123. Məktəbdə həndəsə kursunun məntiqi quruluşu. V-VI siniflərdə həndəsə elementləri.
124. Planimetriya materialının öyrənilməsi.
125. Stereometriya materialının öyrənilməsi.
Bölmə: İnformatika | Daxil edib: SeVkA (21.12.2010) | Müəllif: Abubekir Sevinc E
Oxunub: 1271 | Reytinq: 0.0/0
Şərhlər cəmi: 0
Qeydiyatdan keçmiş istifadəçilər şərhlər əlavə edə bilər.
[ Qeydiyyat | Daxil ol ]
Axtar
Teqlər

Musiqi mane olsa buradan
səsini azaldın və ya bağlayın


***********************

Ad günün mübarək!:
**************************
Saytın dostları

**********************
  • Prezidentin mektebli saytı
  • kurikulum
  • tehsil portalı
  • Zaqatala
  • BİAZ
  • Innovativ Müəllimlər IMM
  • Zaqatala Tədris Mərkəzi 
  • antifenu
    *********************
  • Sayt yarat
  • Web_master üçün
  • Programlar_hamı üçün
  • Əyləcə dünyası
  • Runetin ən yaxşı saytları
  • Kulinariya
    **********************
  • Səbət

    *********************


    30 avqust 2010 tarixdən
    ***********************
    free counters


    *******************
    new!!!
    УстановитеFlash player