Dekabrın 16-da "Kempinski Badamdar” otelində Təhsil Nazirliyi və Tələbə
Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının (TQDK) birgə layihəsi olan «Dərslik
portalı»nın təqdimat mərasimi keçirilib.
Təqdimat mərasimində Azərbaycan Respublikasının təhsil naziri Mikayıl
Cabbarov, TQDK-nın sədri Məleykə Abbaszadə, müstəqil ekspertlər, dərslik
müəllifləri, dərsliklərin çap edildiyi nəşriyyat evlərinin rəhbərləri,
AMEA-nın mütəxəssisləri və digər müvafiq qurumların əməkdaşları iştirak
ediblər.
Təhsil naziri Mikayıl Cabbarov Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2012-ci il 19 aprel tarixli 611 nömrəli fərmanına əsasən, yaradılmış
«Dərslik portalı»nınümumtəhsil fənləri üzrə dərsliklərin, dərs
vəsaitlərinin və digər tədris vasitələrinin elmi-metodiki monitorinqinin
həyata keçirilməsi işinə xidmət etdiyini bildirib. Nazir qeyd edib ki,
portalda yerləşdirilmiş rəylərlə bağlı sorğulara Təhsil Nazirliyi
tərəfindən dərslik müəllifləri, TQDK tərəfindən isə dərsliklərin
monitorinqində iştirak etmiş ekspertlər mütəmadi olaraq aydınlıq
gətirəcəklər.
Təhsil naziri "Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nda yeni dərsliklərin yaradılmasına, şagird və müəllimlərin
müvafiq dərslik seçiminin təmin olunmasına böyük diqqət ayrılması
haqqında məlumat verib. Eyni zamanda, müasir tələblər təhsilverənlər
qarşısında təkcə dərsliyin məzmununu təhsilalanlara mənimsətməyi deyil,
həmçinin və bəlkə də daha vacib - lazımi bilikləri necə və haradan əldə
etmək yollarını onlara öyrətməyi tələb edir. Ona görə də dərsliklərlə
yanaşı təfəkkürün və şəxsiyyətin inkişafına yönəlmiş, yeni kurikulum və
İKT əsasında təhsilverənlər üçün təlim metodologiyaları, metodiki
vəsaitlər, didaktik materiallar və digər təlim vasitələrinin
hazırlanmasını stimullaşdıran mexanizmlər də yaradılmalıdır.
Tərəfimizdən dərsliklərin keyfiyyətini yüksəltmək məqsədi ilə dərslik
müəlliflərinə kurikulumun tələblərinin dərindən öyrədilməsinin təşkili
nəzərdə tutulmuşdur. Bu işin əsas məqsədi kurikulumun əsas tələblərinin,
standart və alt-standartların dərsliyin məzmununa çevrilməsi yollarının
öyrədilməsi, dərsliklərin qiymətləndirilməsi meyarlarının izah
edilməsindən ibarətdir.
Nazir qeyd edib ki, dərsliklərin keyfiyyəti mövzusu və hazırlanması
prosesi haqlı olaraq təhsil ictimaiyyətinin və cəmiyyətin bütün
təbəqələrinin hər zaman diqqət mərkəzindədir: "Bir çox hallarda demək
olar ki, dərslik müəlliflərinin yanaşmaları ilə onları təhlil edən
təhsil ictimaiyyətinin nümayəndələri, ekspertləri və valideynlərin
yanaşmalarında olan fikir ayrılığı, fərqlilik bu məsələ ətrafında olan
qızğın diskussiyalar məqsədlərin fərqli görünməsi anlamına gətirib
çıxarır. Əslində reallıq ondan ibarətdir ki, məqsəd eynidir. Təhsil
prosesində iştirak edən hər bir valideyn, müəllif və ekspertin bir
məqsədi var ki, daha keyfiyyətli dərslik təhsil sisteminə gətirilsin.
Biz bu sahədə məsuliyyət daşıyan qurumlar kimi sivil fikir mübadiləsi,
təhlil, iş prosesi üçün şərait yaratmalıyıq. Bu baxımdan portal böyük
ümidlər yaradır”.
Təhsil naziri nəzərə çatdırıb ki, hər zaman dərsliklərin ümumi
keyfiyyətinin təkmilləşdirilməsi üçün addımlar atılmalıdır. Bu sahədə
birinci məsələ təhsil sistemindən kənarda olan, lakin müvafiq elmi və
peşəkar biliklərə malik müəlliflərin müəyyənləşdirilməsi,
həvəsləndirilməsidir. Yalnız elmi biliklərə malik olan müəlliflərin bu
işlə məşğul olması kifayət etmir. Burada bir çox ixtisaslaşmış mövzular
ortaya çıxır. Bunlara uşaq psixologiyası, dərsliklərdə vizual
yanaşmalar, müəlliflərin bu gün tətbiq olunan məzmun tələbləri,
standartlarla tanışlığı, dərsliklərin təhlili prosesində təhsilalanın,
valideynin, müəllimin və ya ekspertin fikri ilə dərslik müəllifinin
fikri arasında ziddiyyət təşkil edə bilən məsələlər daxildir.
Azərbaycanın ali təhsil müəssisələrində çalışan mütəxəssislərin orta
məktəb dərsliklərinin hazırlanması prosesində iştiraka cəlb olunmasının
əhəmiyyətinə toxunan nazir bununla bağlı ali məktəblərin rəhbərləri ilə
ətraflı müzakirələr aparıldığını bildirib: "Dərsliklərin hazırlanmasında
iştirak etməklə, ali təhsil müəssisələrinin müəllimləri, peşəkar
işçiləri əlavə gəlir mənbələri əldə edəcəklər”.
Daha sonra tədbirdə «Dərslik portalı»nın yaranma zərurəti, mahiyyəti,
strukturu, istifadə qaydaları haqqında fikirlər bildirilib və müvafiq
müzakirələr aparılıb.